facebook pixel - facebook konverteringssporing
Konverteringssporing kan du måle avkastningen på investeringen av dine Facebook-annonser og automatisk optimalisere annonser for suksess. Ved å plassere Conversion piksel på alle de viktigste sidene på nettstedet ditt, for eksempel kassene siden, legger de til handlekurven side, eller registreringer side vil du være i stand til å vite hvor mange mennesker omsette reklamebudskap og som Facebook Ad kjørte konverteringen .
Konverteringssporing hjelper også bedrifter utnytte optimalisert per visning (oCPM) for å vise annonser til folk som er mer sannsynlig å konvertere på en mest mulig effektiv budet mulig.
hva denne modulen gjør det mulig å spore?
ViewContent Spor nøkkelen sidevisninger (ex: produktside, destinasjonssiden eller artikkel)
Søk Spor søk på nettstedet ditt (ex. Produktsøk)
AddToCart Track når elementer er lagt til en handlevogn (ex. Klikk / destinasjonsside på Legg i handlevognen knappen)
AddToWishlist Track når elementer legges til en ønskeliste (ex. Klikk / destinasjonsside på Legg til ønske knappen)
InitiateCheckout Track når folk går inn i kassa strømmen (ex. Klikk / destinasjonsside på kassa knappen)
Kjøp Spor kjøp eller kassa strømnings avslutningene (med riktig verdi av orden og valutakode)
Lead Sang når en bruker uttrykker interesse for tilbudet (sidevisning produkt)
støtte fra DPA (dynamiske annonser) sporing for å bygge dynamiske annonser på facebook produkt
dette PrestaShop modulen gjør det mulig å legge en slik pixel til ditt nettsted. Modulen vil kjøre konverteringssporingsskriptet når noen vil legge inn en bestilling i butikken (på ordrebekreftelse side) eller gyte noen hendelser som legg i handlekurven ERC .. detaljer om modulen er availalbe her:
facebook pixel - facebook konverteringssporing