facebook pixel - facebook bijhouden van conversies
Conversies bijhouden kunt u de return on investment van uw Facebook Ads te meten en automatisch optimaliseren van uw advertenties voor succes. Door het plaatsen van de Omzetting van de pixel op alle belangrijke pagina's van uw website, zoals kassa pagina, voegt aan kar pagina, of registratie pagina zul je in staat om te weten hoeveel mensen zetten op uw reclameboodschap en welke Facebook Ad reed de conversie .
Conversies bijhouden helpt ook bedrijven leverage geoptimaliseerd kosten per vertoningen (oCPM) om advertenties aan mensen die hebben meer kans om te zetten op de meest efficiënte bod mogelijk te laten zien.
wat deze module maakt het mogelijk op te sporen?
ViewContent Track key page views (ex: product pagina, landing page of voorwerp)
Zoek zoekopdrachten Track op uw website (ex. Product zoekopdrachten)
AddToCart Track wanneer items worden toegevoegd aan een winkelwagentje (ex. Klik / landing page op de knop Toevoegen aan winkelwagentje)
AddToWishlist Track wanneer items worden toegevoegd aan een wishlist (ex. Klik / landing page on Zet op verlanglijst knop)
InitiateCheckout Track als mensen voer de kassa flow (ex. Klik / landing page op checkout-knop)
Schaf aankopen Track of kassa stroom aanvullingen (met de juiste waarde van de bestelling en valuta-code)
Lead Track wanneer een gebruiker uitdrukt interesse in uw aanbod (product pagina te bekijken)
ondersteuning van DPA (dynamische advertenties) volgen op te bouwen dynamische product advertenties op facebook
Deze prestashop module maakt het mogelijk om een dergelijke pixel toe te voegen aan uw website. module zal het bijhouden van conversies script zodra iemand een bestelling plaatst in uw winkel (op orderbevestiging pagina) of paaien een aantal evenementen zoals toevoegen ERC .. details over module is availalbe hier:
fbpixel - het bijhouden van conversies
facebook pixel - facebook bijhouden van conversies