facebook pixel - sledování konverzí facebook
Sledování konverzí umožňuje měřit návratnost investic vašich Facebook Ads a automaticky optimalizovat reklamy pro úspěch. Umístěním pixel převod na všechny klíčové stránky vašeho webu, jako jsou stránky pokladen, přidává do košíku stránku, nebo registrací stránku budete moci zjistit, kolik lidí konvertuje na reklamním sdělením, a které Facebook Ad řídil přeměnu ,
Sledování konverzí také pomáhá podnikům pákový optimalizované náklady na zobrazení (oCPM) zobrazovat reklamy na lidi, kteří jsou s větší pravděpodobností převést na nejefektivnějším možným nabídky.
co tento modul umožňuje sledovat?
ViewContent Track pohledy klíčovou stránky (ex: produktová stránka, na vstupní stránce nebo výrobek)
Vyhledávání vyhledávání dráha na svých webových stránkách (např. Vyhledávání produktů)
Addtocart Track, pokud jsou položky přidány do nákupního košíku (např. Na tlačítko / vstupní stránku na tlačítko Přidat do košíku)
AddToWishlist Track, pokud jsou položky přidány do seznamu přání (např. Klikněte na vstupní stránku / na tlačítko Přidat do oblíbených)
InitiateCheckout trati, když lidé vstoupí tok placení (např. Na tlačítko / vstupní stránku na tlačítko vedoucí k pokladně)
Nákup sledovat nákupy či platební systém doplnění v (s správnou hodnotu objednávky a kódu měny)
Dráha vedení, když uživatel vyjádří zájem o vaši nabídku (zobrazení stránky produktu)
Podpora DPA (dynamické reklamy) tracking na vytváření dynamických reklamy na produkty na Facebooku
Tento prestashop modul umožňuje přidat takový pixel na své webové stránky. Modul bude probíhat měření konverzí skript jednou někdo umístí objednávku v obchodě (na stránce s potvrzením objednávky), nebo třít některé události, jako přidat do košíku ERC .. podrobnosti o modulu je availalbe zde:
facebook pixel - sledování konverzí facebook